Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

η γοργόνα είναι και θλιμένη...

Όταν δένεσαι κι αγαπάς τους ανθρώπους στενοχωριέσαι όταν τους χάνεις.
Σκέφτομαι όμως πως να το αντιμετωπίσω....
Φοβάμαι πως δεν είμαι και πολύ δυνατή.



Έτσι κι απόψε τη νύχτα με το Αυγουστιάτικο φεγγάρι έφυγε ένας άνθρωπος που γέννησε, μεγάλωσε και δίδαξε την πιο καλή μου φίλη.
Είμαι λυπημένη και δεν έχω τι να της πω.

Εκείνο που ξέρω καλά είναι ότι έκανε το χρέος του σαν άνθρωπος, έβγαλε καλά παιδιά κι εγγόνια.

Ο παππούς μου θα έλεγε "έτσι είναι η ζωή παιδί μου..."
Η γιαγιά μου:" Έζησε καλά και έφυγε όρθιος΄΄

Δεν ξέρω που είναι η αλήθεια.....

Πάντως απόψε η γοργόνα έχει ένα σφίξιμο στο λαιμό κι ένα βάρος στην καρδιά..........

6 σχόλια:

Margo είπε...

Στην απώλεια το μόνο που θα ήθελα είναι αγάπη, τίποτε άλλο και πιστεύω ο χρόνος αναλαμβάνει όλα τα άλλα.
Εσύ γοργόνα μου είμαι σίγουρη πως μπορείς να της δώσεις πολύ..
Καλό του ταξίδι..

η Γοργονα mare mare είπε...

Μαράκι μου απλά είναι πολύ αιφνιδιαστικό και δεν ξέρω αν και εγώ το αποδέχομαι ακόμα.
θα δείξει....
Ευχαριστώ

delta είπε...

Την παρηγοριά στο θέμα του απώλειας ενός ανθρώπου, βαθιά μέσα του, να την ψάξει ο καθένας μας είναι ανάγκη. Κανένας θάνατος βέβαια δεν είναι ικανός να σβήσει όλες τις χαρές, όλες τις συγκινήσεις, τα όμορφα συναισθήματα, τις ευτυχισμένες και δυνατές στιγμές που έζησαν μαζί, την μοναδική σχέση πατέρα και κόρης. Ο θάνατος είναι αδύναμος μπροστά σε όλα αυτά. Δεν μπορεί να σβήσει ότι έχει χαραχτεί βαθιά μέσα στην ψυχή μας. Αυτό δε μπορεί να μας το πάρει κανένας. Είναι δικό μας για πάντα. Θα το κουβαλάμε μαζί μας για πολλές ζωές…

Υπάρχουν λοιπόν και λυπημένες γοργόνες ;

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Βίωσε τη θλίψη σου, αστην να βγει
με όποιον τρόπο βγει.
Κύκλος είναι όλα...το γνωρίζουμε αλλά ο αποχαιρετισμός πάντα δύσκολος είναι..
Καλό του ταξίδι και μια θερμή αγκαλιά από μένα
και σε σενα
και στη φίλη σου.
Σε σκέφτομαι
φιλάκια

η Γοργονα mare mare είπε...

Δημήτρη μου και όμως υπάρχουν και στιγμές που και οι γοργόνες θρηνούν.

Ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Η γοργόνα σου δουλεύει πολύ με τον αποχωρισμό και την απώλεια,άλλωτε τα καταφέρνει άλλωτε λυπάται περισσότερο από όσο έχει φανταστεί...

Το μικρό παιδάκι μου μέσα μου δεν αποδέχεται πράγματα....Είναι αντιδραστικό το άτιμο.Που θα πάει η ζωή του δείχνει τα χνάρια για να δούμε θα τα βρει...

Σε φιλώ

η Γοργονα mare mare είπε...

Πεταλουδίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!!

Δεν ξέρω αν το πιστεύετε αλλά οι σκέψεις σας με κράτησαν όρθια.

Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω αλλά το προσπαθώ...

Η φίλη μου θα χρειαστεί σε λίγο το νοιάξιμο ακόμα είναι σε άλλη διάσταση...
Μακάρι να μπορέσω να τη βοηθήσω
Φιλάκια