Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Αυτό το καλοκαίρι





Αυτό το καλοκαίρι θέλω να συναντήσω όσους έχω χάσει.










Θέλω να τραγουδήσω τα τραγούδια που έλεγα παιδί.





Θέλω να ακούσω το νερό να πέφτει από ψηλά στους καταρράκτες.







Θέλω να περπατήσω με γυμνά πόδια στην άμμο.





Θέλω να δω τον ήλιο να ανατέλλει και να δύει.






Θέλω το αεράκι να παίζει μουσική στα μαλλιά μου.






Θέλω η θάλασσα να με τραβάει στο απέραντο γαλάζιο της.






Θέλω οι γλάροι να τρώνε από το χέρι μου στο πλοίο.


 
Θέλω τα κύματα να νανουρίζουν τα όνειρά μου.





Θέλω η γεύση από τα φρούτα να γεμίζουν το στόμα μου.






Θέλω να προλάβω να φάω το παγωτό χωνάκι πριν λιώσει

στα χέρια μου





Θέλω να ακούγεται το γέλιο ως τα πέρατα του ουρανού.






Τελικά αυτό το καλοκαίρι έχω πολλά να κάνω….



Πάω να προλάβω…..!!!


2 σχόλια:

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Καλημέρα Γοργόνα μου!
Τρέξε -τρέξε, γιατί αυτό είναι η ζωή!Όλη αυτή η αθωότητα, η ανεμέλια, η στιγμή,η χαρά μέσα από απλά πράγματα κι όμως τόσο σημαντικά.Και εύχομαι να σε βγάλει κι ο δρόμος σου μαζί με τον Καπετάνιο σου κατά Χαλκίδα μεριά!Να απολαύσουμε στιγμές παρέα!
Φιλάκια!

η Γοργονα mare mare είπε...

Ειρηνάκι μου, σ΄ευχαριστώ!!

Απλά με διάφορες δυσκολίες παρηγοριέμαι με τις αναρτήσεις και τις φωτογραφίες.
Τρέχω αλλά όχι εκεί που θέλω....
Ελπίζω να αλλάξει αυτό σύντομα.
Μακάρι να συναντηθούμε!!

Φιλάκια