Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Γράμμα από τη Χώρα της Ποσειδώνιας 3

Η Mare έλαβε ειδοποίηση από την αδελφή της Μαργαρώ ότι η Χώρα της Ποσειδώνιας κινδυνεύσει από άγνωστο εχθρό. Της ζήτησε περισσότερες πληροφορίες για να την βοηθήσει. Ενώ συγκάλεσε συμβούλιο στην Ωκεανοχώρα με τους Σοφούς και τους Συμβούλους της, ξαφνικά πλησίασε ένας άγνωστος.....

Ήταν ψηλός για τα δεδομένα της Ωκεανοχώρας, όπλο και σπαθί χρυσό κρατούσε και γυάλιζαν τα σιρίτια και τα κουμπιά της στολής του.
Κοιτούσε αγέρωχα γύρω και κάτι έψαχνε....


Όλοι τον κοίταξαν με μιας και με μια φωνή τον ρώτησαν:
" Ποιος είσαι Ξένε?"

Με λένε Ριχάρδο και έρχομαι από μια μακρινή χώρα τη ¨Μολυβένια Πολιτεία".

Χάθηκε το καράβι μου γυρίζοντας στον Ωκεανό και μια μικρή βαρκούλα του με έφερε ως εδώ....
Που είμαι? Που 'έφτασα?


Είσαι τυχερός Ριχάρδε!! Έφτασες στην φιλόξενη Ωκεανοχώρα !! Μην ανησυχείς !!
Εδώ δεν κινδυνεύεις. Η χώρα μου είναι ήσυχη και φιλική σε όλους τους λαούς του κόσμου.Κι εγώ είμαι η Γοργόνα  Mare.
Θα μείνεις εδώ όσο χρειαστεί.

Συγγνώμη που μας πέτυχες σε μέρα αναστάτωσης. Υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα στη χώρα της Ποσειδώνιας που ζει η αδελφή μου Μαργαρώ. Για αυτό μαζευτήκαμε για να βοηθήσουμε.

Πρέπει να βρούμε μια λύση πριν να είναι αργά, μίλησε ο Σοφός Μάγος της χώρας.

Εσύ παιδί μου, Μπορείς να μας βοηθήσεις?

Εγώ Σοφέ μου Άρχοντα να βοηθήσω θέλω. Αλλά πείτε μου τι είναι το κακό που βρήκε την Ποσειδώνια?

Και έτσι του εξήγησαν από την αρχή για τα Γράμματα της Μαργαρώς και για τον Αόρατο εχθρό που χτύπησε τη χώρα της.....

Ο Ριχάρδος ήταν πολύ σκεφτικός.  Το μυαλό του ταξίδευε πίσω από όπου ξεκίνησε. Θυμήθηκε τη χώρα του, την αγαπημένη του, τους χάρτες του και την πορεία του καραβιού του......
Κι όταν σταμάτησαν να του περιγράφουν τα γεγονότα, μίλησε....


Ταξίδευα μέρα και νύχτα .....Με αστέρια και με θύελλες.... Τη θάλασσα δεν τη φοβήθηκα και προχωρούσα με πείσμα και θέληση....
Ώσπου η πυξίδα σταμάτησε να με καθοδηγεί και τα πανιά κατέβηκαν από τους ιστούς μαγεμένα... Το τιμόνι απείθαρχο στα χέρια μου....
Κι όλα ξαφνικά χάθηκαν και γίνανε θάλασσα.......
Έχασα το πλοίο μου, τους στρατιώτες μου,έχασα την πυξίδα και τους χάρτες μου...
Μόνο μια βάρκα....

Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό το πρόβλημα που σου λέμε?

Έχουν!! Κι όμως έχουν!! Βγήκα στον Ωκεανό να ψάξω την αγαπημένη μου Χορεύτρια την Πριγκίπισσα Μελάνια. Γι΄αυτό ήμουν στο πλοίο και έψαχνα τους Ωκεανούς και τις Χώρες.

Πως χάθηκε?

Δεν χάθηκε. Μου την άρπαξε ο γιος μιας κακιάς Αρχόντισσας και την έκρυψε στο Μυστικό του Βασίλειο....

Ω!! Μα ποιος είναι αυτός? Ποια Αρχόντισσα? Ποιο Μυστικό Βασίλειο?
Και τι σχέση έχει με την Ποσειδώνια? .........

(Συνεχίζεται......)
@ mare 2020

Δεν υπάρχουν σχόλια: